logologo

Jak schudn膮膰? 馃 Sekret, kt贸ry zwi臋ksza skuteczno艣膰 o 200-300%! 馃敟馃巵

Jak schudn膮膰? Wyja艣niam jak zwi臋kszy膰 efekty o 200-300%!

Tak da si臋! Dlatego, 偶e w og贸lnym rozrachunku, interwa艂y mog膮 spali膰 nawet 3-krotnie wi臋cej kalorii ni偶 trening cardio! 

O tym, dlaczego interwa艂y i jak schudn膮膰 wyja艣niam tu:

 

Jak schudn膮膰 z brzucha?

To najcz臋艣ciej, najbardziej problematyczna partia cia艂a i wi臋kszo艣膰 os贸b nie wie jak schudn膮膰 z tych okolic. Konkretnie:

 鈥渢kanka t艂uszczowa spala si臋 z ca艂ego cia艂a r贸wnomiernie. Przez to, 偶e w okolicach brzuch jest jej zgromadzone najwi臋cej, najtrudniej jest go wyrze藕bi膰.鈥

 

Tyle w teorii. Jak to wygl膮da w praktyce? 

Im wy偶szy poziom reprezentujesz, tym trudniej kolejny poziom osi膮gn膮膰. Zamiast si臋 za艂amywa膰 i martwi膰 tym, 偶e nie wiesz jak schudn膮膰 鈥 musisz dawa膰 z siebie wi臋cej. I nie m贸wi臋 tu tylko o treningu ale r贸wnie偶 o diecie, jako艣ci i d艂ugo艣ci snu oraz radzeniem sobie ze stresem. 

 

Jak szybko schudn膮膰?

Tak, jak napisa艂em wy偶ej: musisz zadba膰 o te 4 filary:

  • od偶ywianie i nie m贸wi臋 tu 鈥dieta odchudzaj膮ca鈥,
  • aktywno艣膰 fizyczna i to co艣 wi臋cej ni偶 鈥膰wiczenia na odchudzanie
  • stres,
  • sen.

Te wszystkie czynniki maj膮 na siebie wp艂yw! 

Je偶eli zaniedbasz jeden z nich, b臋dzie to mia艂o bezpo艣redni wp艂yw na pozosta艂e, tak jak domino. 
Skuteczne odchudzanie to proces na kt贸ry maj膮 wp艂yw wszystkie te czynniki. Dla przyk艂adu:

Je偶eli dobrze nie 艣pisz i b臋dziesz niewyspana to:

  1. B臋dziesz szybciej g艂odna.
  2. B臋dziesz mie膰 mniej energii na treningu i wolniej si臋 zregenerujesz.
  3. B臋dziesz mie膰 wy偶szy poziom stresu, kt贸ry wp艂ywa negatywnie na organizm.

Sama widzisz, g艂upie 2 godziny snu mniej odbijaj膮 si臋 na ca艂o艣ci. Przesta艅 wi臋c bagatelizowa膰 sen i stres. 
O tym jak pracowa膰 nad wszystkimi 4 filarami m贸wi臋 w swoim kursie 鈥淲i臋cej ni偶 odchudzanie鈥 鈥 naci艣nij tu i sprawd藕!

 

Jak schudn膮膰 z ud?

Jak ju偶 si臋 pewnie domy艣lasz, zasady s膮 takie same jak wy偶ej. 

鈥淎le Bartek, m贸wi艂e艣, 偶e na brzuchu si臋 najwi臋cej odk艂ada, a mi z ud nie spadaj膮 centymetry鈥︹.

I rzeczywi艣cie tak jest, 偶e niekt贸re kobiety maj膮 predyspozycje genetyczne do tego, 偶e mniej tkanki t艂uszczowej odk艂ada 
im si臋 na brzuchu, a wi臋cej na udach. Niestety.

Ale wracamy do tego co m贸wi艂em 鈥 nie ma co si臋 za艂amywa膰! Trzeba zakasa膰 r臋kawy i zapierdziela膰, efekty b臋d膮. 
Daj z siebie maxa przez 3-10 miesi臋cy i zobaczysz jakie cuda si臋 dziej膮 z sylwetk膮. Dlatego pytania:

Bartek ale jak schudn膮膰 10 kg w miesi膮c?鈥 鈥 s膮 troch臋 skazane na pora偶k臋.

 

Najwi臋kszy b艂膮d w odchudzaniu?

Permanentne robienie cardio. O tym dlaczego to jest naprawd臋 ma艂o skuteczne m贸wi艂em tu:

 

Oczywi艣cie m贸wi臋 tu wy艂膮cznie o aktywno艣ci fizycznej. B艂臋d贸w w odchudzaniu mo偶e by膰 znacznie wi臋cej.

Bardzo du偶o o nich oraz o tym, jak schudn膮膰 m贸wi臋 w swoich nagraniach na youtubie wi臋c jak masz chwil臋 to koniecznie sprawd藕 鈥 warto, naprawd臋.

 

Daj prosz臋 zna膰 w komentarzach, co my艣lisz o tych filmach 鈥 to dla nas bardzo istotne! 

 

Zesp贸艂 Strefy Przemian

Nast臋pne artyku艂y

To te偶 Ci臋 mo偶e zainteresowa膰, sprawd藕!

Pomogli艣my ju偶 tysi膮com os贸b.
Do艂膮cz do Strefy Przemian i zacznij swoj膮 metamorfoz臋!!