logologo

Jak schudn膮膰? 馃 Sekret, kt贸ry zwi臋ksza skuteczno艣膰 o 200-300%! 馃敟馃巵

Jak schudn膮膰? Wyja艣niam jak zwi臋kszy膰 efekty o 200-300%!

Tak da si臋! Dlatego, 偶e w og贸lnym rozrachunku, interwa艂y mog膮 spali膰 nawet 3-krotnie wi臋cej kalorii ni偶 trening cardio! 

O tym, dlaczego interwa艂y i jak schudn膮膰 wyja艣niam tu:

 

Jak schudn膮膰 z brzucha?

To najcz臋艣ciej, najbardziej problematyczna partia cia艂a i wi臋kszo艣膰 os贸b nie wie jak schudn膮膰 z tych okolic. Konkretnie:

 鈥渢kanka t艂uszczowa spala si臋 z ca艂ego cia艂a r贸wnomiernie. Przez to, 偶e w okolicach brzuch jest jej zgromadzone najwi臋cej, najtrudniej jest go wyrze藕bi膰.鈥

 

Tyle w teorii. Jak to wygl膮da w praktyce? 

Im wy偶szy poziom reprezentujesz, tym trudniej kolejny poziom osi膮gn膮膰. Zamiast si臋 za艂amywa膰 i martwi膰 tym, 偶e nie wiesz jak schudn膮膰 鈥 musisz dawa膰 z siebie wi臋cej. I nie m贸wi臋 tu tylko o treningu ale r贸wnie偶 o diecie, jako艣ci i d艂ugo艣ci snu oraz radzeniem sobie ze stresem. 

 

Jak szybko schudn膮膰?

Tak, jak napisa艂em wy偶ej: musisz zadba膰 o te 4 filary:

  • od偶ywianie i nie m贸wi臋 tu 鈥dieta odchudzaj膮ca鈥,
  • aktywno艣膰 fizyczna i to co艣 wi臋cej ni偶 鈥膰wiczenia na odchudzanie
  • stres,
  • sen.

Te wszystkie czynniki maj膮 na siebie wp艂yw! 

Je偶eli zaniedbasz jeden z nich, b臋dzie to mia艂o bezpo艣redni wp艂yw na pozosta艂e, tak jak domino. 
Skuteczne odchudzanie to proces na kt贸ry maj膮 wp艂yw wszystkie te czynniki. Dla przyk艂adu:

Je偶eli dobrze nie 艣pisz i b臋dziesz niewyspana to:

  1. B臋dziesz szybciej g艂odna.
  2. B臋dziesz mie膰 mniej energii na treningu i wolniej si臋 zregenerujesz.
  3. B臋dziesz mie膰 wy偶szy poziom stresu, kt贸ry wp艂ywa negatywnie na organizm.

Sama widzisz, g艂upie 2 godziny snu mniej odbijaj膮 si臋 na ca艂o艣ci. Przesta艅 wi臋c bagatelizowa膰 sen i stres. 
O tym jak pracowa膰 nad wszystkimi 4 filarami m贸wi臋 w swoim kursie 鈥淲i臋cej ni偶 odchudzanie鈥 鈥 naci艣nij tu i sprawd藕!

 

Jak schudn膮膰 z ud?

Jak ju偶 si臋 pewnie domy艣lasz, zasady s膮 takie same jak wy偶ej. 

鈥淎le Bartek, m贸wi艂e艣, 偶e na brzuchu si臋 najwi臋cej odk艂ada, a mi z ud nie spadaj膮 centymetry鈥︹.

I rzeczywi艣cie tak jest, 偶e niekt贸re kobiety maj膮 predyspozycje genetyczne do tego, 偶e mniej tkanki t艂uszczowej odk艂ada 
im si臋 na brzuchu, a wi臋cej na udach. Niestety.

Ale wracamy do tego co m贸wi艂em 鈥 nie ma co si臋 za艂amywa膰! Trzeba zakasa膰 r臋kawy i zapierdziela膰, efekty b臋d膮. 
Daj z siebie maxa przez 3-10 miesi臋cy i zobaczysz jakie cuda si臋 dziej膮 z sylwetk膮. Dlatego pytania:

Bartek ale jak schudn膮膰 10 kg w miesi膮c?鈥 鈥 s膮 troch臋 skazane na pora偶k臋.

 

Najwi臋kszy b艂膮d w odchudzaniu?

Permanentne robienie cardio. O tym dlaczego to jest naprawd臋 ma艂o skuteczne m贸wi艂em tu:

 

Oczywi艣cie m贸wi臋 tu wy艂膮cznie o aktywno艣ci fizycznej. B艂臋d贸w w odchudzaniu mo偶e by膰 znacznie wi臋cej.

Bardzo du偶o o nich oraz o tym, jak schudn膮膰 m贸wi臋 w swoich nagraniach na youtubie wi臋c jak masz chwil臋 to koniecznie sprawd藕 鈥 warto, naprawd臋.

 

Daj prosz臋 zna膰 w komentarzach, co my艣lisz o tych filmach 鈥 to dla nas bardzo istotne! 

 

Zesp贸艂 Strefy Przemian

Nast臋pne artyku艂y

To te偶 Ci臋 mo偶e zainteresowa膰, sprawd藕!

Powi膮zane produkty

Tutaj znajduj膮 si臋 produkty, kt贸re mog膮 pasowa膰 do rzeczy, kt贸r膮 w艂a艣nie ogl膮dasz. Stw贸rz sw贸j zestaw!

Pomogli艣my ju偶 tysi膮com os贸b.
Do艂膮cz do Strefy Przemian i zacznij swoj膮 metamorfoz臋!!